Haberdar olmak için lütfen sistemimize kayıt olun...
 

VX SERİSİ

D.I.D’nin Yol Motosikletleri için Yüksek Performanslı X-Ring® Zincirleri
D.I.D X-RING® SERİSİ DİĞER O-RING DİZAYNLI ZİNCİRLERDEN ÇOK DAHA ÜSTÜNDÜR

Güç kaybında yarı yarıya azalma (Normal O-Ringlerle Karşılaştırıldığında)

D.I.D’nin PATENTLİ X-Ring® yapısı, yan plakalar arasında sıkışmak yerine bükülerek sürtünmeyi azaltmaktadırlar. Normal O-Ringler ve diğer üreticilerin ürettikleri geliştirilmiş O-Ring zincirlerinde contaların sürtünmeyi arttıran birçok sıkışma noktaları mevcuttur. Burkulma hareketi ise basıncı dağıtarak azaltır, böylece güç kaybını minimuma indirir.

1.5 – 2 kat daha uzun süre aşınmaya dayanma (Normal O-Ringlerle Karşılaştırıldığında)

X-Ring contaların 4 temas noktasına sahip olması, contanın sızdırmazlığını büyük oranda arttırmaktadır. Bu sayede toz, toprak zincirin iç bölgesine giremediği gibi, yağ da zincir üzerinde diğer O-Ringlere oranla daha uzun süre kalmakta ve daha iyi bir yağlama sağlanmaktadır. X-Ring özelliğine sahip zincirler O-Ringli veya O-Ringli olmayan diğer tüm zincirlerden daha uzun süre aşınmaya karşı direnmektedirler.



YÜKSEK PERFORMANS İÇİN EN İDEAL FİYAT VE KALİTE BİR ARADA
Cadde ve offroad için yüksek performanslı, en çok satan DID serisi


2012 yılında piyasaya çıkan yeni bir seri:

D.I.D firması “Profesyonel O-Ring V Serisi” ile “Premium X-Ring® VM” serisini birleştirip yeni “Pro-Street X-Ring® VX” serisini geliştirdi. Bu seri geliştirilirken günümüzün en güçlü, en süratli, en yeni Superbikelarının üst düzey ve zorlayıcı gereksinimlerini karşılayacak bir yapıda olmasına dikkat edildi. D.I.D yeni VX yüksek performans serisini kullanıcılara sunmaktan mutluluk duyar. Bu seri geliştirilirken zincirin rijitliğini daha da arttırmak en önemli hedefti. Geleneksel olarak bir zincirin gücünü tanımlamak için “gerilme takati” (maddenin gerilmeye karşı gösterdiği direnç) kavramı kullanılır. Ancak gerilme takati, zincirin laboratuvar ortamında kırıldığı kuvvet miktarı ile belirlenmektedir. Buna karşın “rijitlik” kavramı ise sürücünün gerçek sürüş ortamında motosikletini kullandığı sırada zincir üzerinde meydana gelen kuvvetlere karşı koyabilmesi demektir. Rijitliğin artması demek, gücün motordan tekerleğe iletimi sırasında zincir üzerinde meydana gelen kuvvetlere rağmen zincirin esnemeye daha fazla direnç gösterebilmesi demektir. Bu özellik sayesinde bu zincirler sürücünün komutlarına daha akıcı ve çabuk tepki veren bir yapıya sahip olurlar. Kullanıcıların maksimum performanslı bir zincir talebini karşılayabilmek için D.I.D firması, kendini yarış ortamında kanıtlamış X-Ring tasarımı ile günümüz yüksek performanslı motosikletlerinin yüksek gücüne uyumlu bir zincir serisi geliştirdi. VX serisi zincirleri, 428VX, 520VX2, 525VX ve 530VX ölçülerinde temin edebilirsiniz. D.I.D’nin yeni Pro-Street X-Ring® serisi zincirleri dual sport, spor motosiklet veya spor touring motosikletler ile mükemmel uyum göstermektedir.

ZİNCİR
MOTOR HACMİ
ANA ÖZELLİK
428VX
MAX. 350 C.C.
YÜKSEK DEĞERLİ X-RING®
520VX2
MAX. 750 C.C.
YÜKSEK DEĞERLİ X-RING®
525VX
MAX. 900 C.C.
YÜKSEK DEĞERLİ X-RING®
530VX
MAX. 1000 C.C.
YÜKSEK DEĞERLİ X-RING®


Özellikler:
+ RİJİTLİK: Arttırılmış rijitliği (şekil koruma gücü) sayesinde, eğilme ve bükülme önlenmiş ve idaresi geliştirilmiştir.
+ AŞINMA DİRENCİ (%40): D.I.D patentli X-Rings® diğer O-Ring zincirlere oranla %40 daha yüksek aşınma direncine sahiptir.
- GÜÇ KAYBI (%50): D.I.D X-Ring® serisi iç ve dış baklalar arasındaki sürtünmeyi azaltarak, diğer O-Ringlere oranla sürtünmeden kaynaklı güç kaybını %50 azaltmıştır.